Література

  1. Аванесов В.С. Научные основы тестового контроля знаний. / В.С. Аванесов – М. Иссл. центр, 1994. – 135 с.
  2. Апатова Н. П. Інформаційні технології в навчанні математики / Апатова Н. П. // Сучасні інформаційні технології в навчальному процесі. – К.:НПУ, 1997. – С. 39.
  3. Берещук М.Я. Тестовий контроль і рейтинг в освіті: Навчальний посібник / Берещук М.Я., Бархаєв Ю.П., Стадник Г.В. – Харків: ХНАМГ, 2006. – 106 с.
  4. Гранкіна Т.О. Інноваційні технології контролю знань з математики / Гранкіна Т.О., Кармазіна В.В. // Тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Математичне та програмне забезпечення інтелектуальних систем» (17-19 листопада 2003р., Дніпропетровськ). – Дніпропетровськ: Дніпропетровський національний університет, 2003.
  5. Михалева Т. Г. Оценка учебных достижений / Т. Г. Михалева, В. А. Хлебников // Педагогическая диагностика. – 2002. – № 2. – С. 45–52.
  6. Чашечникова О. Вплив індивідуальних особливостей учнів на засвоєння навчального матеріалу з математики / О. Чашечникова // Математика .- 2008.- №19 .- C. 24-26.
  7. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учебное пособие / Челышкова М. Б. — М.: Логос, 2002. — 432 с.
  8. Шушара Т. Шляхи і засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Т. Шушара // Рідна школа.- 2004.- №3.- C. 17-18.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Розклад уроків